راویان

امانت در نقل ، صداقت در قول

راویان

امانت در نقل ، صداقت در قول

راویان ، وبلاگ متفاوت ، مجالى براى اندیشیدن
مجموعه اى از ؛
روایات ، حکایات ، خاطرات ، داستان ، شعر ، هنر ، طنز ، و .....
فرهنگ ، هنر ، سیاست ،

راویان : " امانت در نقل و صداقت در قول "
محدثى مستند...
گر ترا این حدیث روشن نیست
عهده بر رواى است بر من نیست
" نظامى "

💢 راویان هیچ متن و نوشته‌اى را بدون ذکر سند و منبع اثر منتشر نمی‌کند.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ب.ظ

✅ نبی‌السارقین!


این نامه‌ایست از جانب پیغمبر دزدان بسوی خلفاء امتان آن، عالی‌جاهان سرقت. بارى، چون به تبلیغ رسالت و هدایت امت، به مضمون؛ ما علی‌الرسول الاالبلاغ، گمراهان را چراغ است. پس از بعثت نبوت که با وجود حدیث صریح، لا نبیّ بعدی، ما را بادهٔ رسالت نوشانده و خلعت پیغمبری دزدان جهان را پوشانیده، که از خاور تا باختر، همه جا زیر چماق و سایهٔ ششپر ما باشد، یعنی مخالفین شریعت غرّا و معاندین طریقت بیضا، که سارقان حقیقی و راهزنان تحقیقی‌اند، این حضرت را امت و در جرگهٔ اهل سرقت باشند.

رُم (موی زهار) نتراشند، لب آب، بی طهارت از سوراخ پاچه ...شند، طهارت و غسل جنابت از گردن آنها ساقط باشد. خرقة السارقون السارقون، اولئک المقربون را از عهد طفلی بپوشند. شربت لوطو قبل ان ملوطو را پیش از تکلیف بنوشند. علماء امت ما رشوه را حلال و عشوه را اقبال دانند، و درس خودسازی و شرعی بازی را خدمت عالمی زرّاق و فاضلی سراق، درست بخوانند.

حمداً له ثمّ حمداً له، بلا اشتباه یک نفر اهل‌الله باقی نمانده است. همه از اهل سرقت، و یکسره این پیغامبر را امت شده‌اند. هیچ نعمتی را لذیذتر از مواظبت شریعت ما نمی‌دانند، و هیچ کتب درسی را غیر از کتاب ارشادالسارقین ما نمی‌خوانند.

زدن ساز، و ترک روزه و نماز، ریبت و غیبت، خیانت در امانت، ربا و زنا، کینه و عنا، دروغ و تهمت، حسد و لئامت، غمازی و عناد، نمّامی و فساد، تند خشمی و بدچشمی، نمک خوردن و نمک دان بردن، خلوت و جلوت دوتا بودن، به پیله و حیله مردم را ربودن، دام فریب در راه خلق نهادن، حلال خود را به قصد حسن جمال زن مردم ...دن، پردهٔ مردم را دریدن، در نماز قاطر خریدن، غیبت زندگان شنفتن، بد مردگان گفتن، امامت بی عدالت، ارشاد بی کرامت، ندیده بدِ کس گفتن، به سنگِ کم دادن و به سنگ زیاده گرفتن، ارشاد بی پیر، آب در شیر، ترقص کور، نمازِ بی حضور...
این همه از اهل سرقت‌اند و جناب جنابت مآب ما را امت.
ویل للمتمردین !

#محمدحسن_سیرجانى_قارانى / متوفى 1310 
📗 پیغمبر دزدان / ص 762
📝 باستانى پاریزى
⬅️ فرهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی